قوانین و مقررات


قوانین و مقررات

توجه: شرایط زير ممکن است به صورت ادواری یا بسته به شرایط سایت یا قوانین جاری کشور تغییر كند و خریدار باید همواره با مراجعه با این صفحه از شرایط روز فروشگاه سوزیانا مطلع باشد. هرگونه استفاده از خدمات سایت، ثبت‌نام و ثبت سفارش و خرید، به منزله مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط استفاده از خدمات فروشگاه سوزیانا در این صفحه و نیز در بخش راهنمای خرید و مقررات خواهد بود.

 

 

عرضه کالا:

فروشگاه سوزیانا نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا کالاهایی را برای عرضه انتخاب کند که واجد ویژگی‌های ذیل باشند:

  • ایرانی (کالای ساخته‌شده در ایران، کالای مونتاژشده در ایران، کالای عرضه‌شده تحت برند ثبت‌شده در ایران)
  • کالاهای خارجی معتبر و با کیفیت
  • انطباق با سبک زندگی ایرانی‌ (عدم تضاد با عرف صحیح ایرانیان)
  • کیفیت مطلوب و متناسب با ارزش خرید (بنابر سوابق تولیدکننده، توضیحات و ظواهر کالا)

با این وجود فروشگاه سوزیانا تضمین‌کننده کیفیت یا دوام کالاها نبوده و مسئولیت آن بطور کامل بر عهده تولیدکننده خواهد بود.

همچنین ضمانت کیفیت و کارآیی (گارانتی) و نیز خدمات پس از فروش هر کالا نیز بر عهده تولیدکننده یا عرضه‌کننده خدمات کالاست که توضیحات آن در صورت وجود در صفحه کالا و صفحه شرایط گارانتی و نیز در ضمانت‌نامه موجود در بسته کالا درج شده است.

 

 

ضمانت اصل بودن کالا

فروشگاه اینترنتی سوزیانا با کسب نماد اعتماد الکترونیکی و همکاری با معتبرترین تولید کنندگان کالاهای ایرانی و نمایندگان کالاهای خارجی برای ارائه بهترین محصولات، اصالت محصولات عرضه‌شده در فروشگاه را تضمین می‌کند و در صورت احراز اصل نبودن کالا، حق ارجاع کالا و بازگشت وجه و نیز هزینه ارجاع را برای مشتریان درنظر گرفته است.

 

 

مشخصات کالا در فروشگاه سوزیانا

عمده تصاویر و مشخصات کالاهای ثبت‌شده در فروشگاه سوزیانا، توسط تولیدکننده یا توزیع‌کننده کالا در اختیار فروشگاه سوزیانا قرار گرفته و در وب‌گاه این فروشگاه اینترنتی ثبت شده است. بنابراین هرگونه مغایرت در مشخصات جزئی و جزئیات تصاویر و نیز هرگونه تغییر در مشخصات تولیدات جدید، بر عهده سازنده کالاست و فروشگاه سوزیانا تنها انطباق اصل کالا با نام و مشخصات کلی آن را تضمین می‌کند.

 

 

موجودی و قیمت کالا در فروشگاه سوزیانا

فروشگاه سوزیانا تلاش می‌کند موجودی و قیمت محصولات را همواره به‌روز نگه دارد؛ اما ممکن است بروز برخی مشکلات فنی، خطای انسانی یا نوسانات شدید بازار، باعث مغایرت در موجودی و قیمت برخی کالاها شود. بنابراین عرضه کالا در فروشگاه سوزیانا و انجام ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، لزوما به‌معنای انجام معامله و فروش قطعی نیست و فروش قطعی تنها پس از تأیید پرداخت وجه و تغییر وضعیت سفارش به «ارسال‌شده» از سوی فروشگاه واقع می‌شود.

علاوه بر این فروشگاه سوزیانا در بازه زمانی پردازش و ارسال می‌تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل، سفارش انجام‌شده را لغو کرده و از ارسال سفارش خودداری کند و در صورت دریافت وجه، مبلغ مربوطه را به حساب بانکی و کارت بانکی که خرید از آن انجام شده است عودت دهد.

 

الزامات ثبت سفارش

خریدار باید قبل از تکمیل و ارسال فرم سفارش خرید، اطلاعات لازم درباره قیمت کالا و نوع تسویه حساب، نوع ارسال، هزینه و روش پرداخت کرایه و… را از طریق صفحه محصل و نیز صفحات راهنمای موجود در سایت کسب کند. وی همچنین لازم است اطلاعات دقیق و کامل خود یا شخص دریافت‌کننده را برای دریافت سفارش از طریق پست و سایر ارسال‌کننده‌ها در اختیار فروشنده قرار دهد.

ثبت سفارش و خرید، به منزله مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط استفاده از خدمات فروشگاه سوزیانا در این صفحه و نیز ضوابط موجود در بخش راهنمای خرید و مقررات خواهد بود.

لغو یا عودت سفارش پس از تائید و ارسال آن از سوی فروشگاه و تغییر وضعیت آن به «در حال پردازش» غیر قابل برگشت خواهد بود.

 

شرایط بهره‌برداری از کالا

فروشگاه سوزیانا مسئولیت آماده‌سازی، نصب، راه‌اندازی، فعال‌سازی، آموزش کار با کالای خریداری‌شده و نیز اعلام شرایط نگهداری و بهره‌برداری از کالا را ندارد. برای اطلاع از این موارد باید به راهنماهای ارائه‌شده از سوی تولیدکننده (که ممکن است در بسته‌بندی کالا ضمیمه شده باشد یا در وب‌سایت تولیدکننده درج شده باشد) مراجعه کنید. با این‌حال فروشگاه سوزیانا تلاش می‌کند در صورت ارائه اطلاعاتی در این‌باره از سوی تولیدکننده، آن را در صفحه محصول ارائه کند.

 

قوانین کاربری

در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه سوزیانا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت تمامی فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد، بر عهده کاربران است.

کاربران با استفاده از وب‌سایت بر رسیدن به سن قانونی یا فعالیت تحت نظارت والدین یا قیم قانونی اذعان می‌کنند و اقدام به خرید و پرداخت با این پیش‌فرض انجام می‌شود. در غیر این صورت، کلیه عواقب تخطی از این موارد بر عهده کاربر یا قیم قانونی او خواهد بود.

 

ایجاد حساب کاربری

کاربر در بدو ورود به فروشگاه سوزیانا به عنوان «بازدیدکننده» شناخته خواهد شد. «بازدیدکننده» می‌تواند از کلیه محتوای در دسترس سایت بازدید کند و در صورت تصمیم به خرید، به  روش عضویت با شماره موبایل و ایمیل به ثبت سفارش بپردازد. عضویت و ورود به روش رمز یکبار مصرف از طریق ارسال کد به شماره موبایل مشتری بدون رمز ایستا امکان پذیر است.

با ثبت‌نام در فروشگاه سوزیانا، کاربر مشخصات اصلی خود از قبیل نام و نام خانوادگی، پست الکترونیک و غیره را در اختیار ما قرار می‌دهد و از این لحظه به عنوان «مشتری» شناخته خواهد شد. در صورت انجام خرید و جهت ثبت سفارش، لازم است مشخصاتی نظیر اطلاعات آدرس و یک شماره تلفن تماس را نیز ثبت کند.

 

سابقه سفارشات

برای اطلاع از وضعیت سفارش یا دسترسی به اطلاعات خریدهای پیشین، می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و در بخش «مشاهده حساب کاربری»، بر روی سفارشات من و یا سفارشهای من» کلیک کنید تا جزئیات سوابق خرید شما به نمایش درآید. این جزئیات شامل کد و مرجع سفارش، تاریخ سفارش، نوع، تعداد و قیمت کالاهای سفارش داده شده، آدرس ارسال سفارش، روش ارسال و هزینه آن، وضعیت فعلی سفارش و… است و می‌توانید فاکتور خرید خود را نیز به نمایش درآورده و در صورت نیاز آن را چاپ کنید.

 

ویرایش حساب کاربری

کاربر می‌تواند کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به «مشاهده حساب کاربری» در آدرس «sooziana.com/my-account» مشاهده و ویرایش کند.

 

اشتراک و لغو اشتراک در خبرنامه

هر کاربر می‌تواند به محض ورود به وب‌سایت و با ورود آدرس پست الکترونیک خود در کادر مربوطه در خبرنامه عضو شود.برای لغو عضویت در خبرنامه نیز کافی‌ست بر روی لینک لغو اشتراک (درج‌شده در انتهای خبرنامه‌های ارسالی) کلیک کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در عضویت یا لغو اشتراک خبرنامه، با پست الکترونیک ما مکاتبه کنید. ما حتما بر اساس درخواست شما رفتار خواهیم کرد.

 

تغییر رمز کاربری

در صورت فراموشی رمز ورود به حساب کاربری، می‌توانید از گزینه یادآوری رمز عبور استفاده کنید. در این صورت با ثبت آدرس ایمیل خود که با آن ثبت‌نام کرده‌اید، یک نامه الکترونیک (ایمیل) به آدرس الکترونیک شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک معتبری جهت تغییر رمز خواهد بود و یا می توانید از طریق ورود از طریق رمز یک بار مصرف استفاده کنید برای این منظور شماره خود را وارد کرده و بر روی دکمه ورود با کد یکبار مصرف کلیک کنید پس از آن کد ورود به شماره همراه شما ارسال خواهد شد و کد مربوطه 5 دقیقه دارای اعتبار برای ورود می باشد.

در صورتی که ایمیلی به جعبه نامه‌های شما (inbox) نرسید، ایمیل‌های هرزنامه (پوشه spam، bulk یا junk) را بررسی کنید؛ زیرا احتمال ورود ایمیل‌های ناشناخته به پوشه اسپم‌ها وجود دارد. در این صورت و برای استفاده از لینک، حتما ابتدا ایمیل را از پوشه اسپم به پوشه اصلی منتقل کنید.

 

ارتباط رسمی با فروشگاه سوزیانا

پایگاه رسمی «فروشگاه سوزیانا » با «برند ثبت شده سوزیانا » به آدرس «sooziana.com» تنها مرجع فروشگاه می باشد و کلیه مراحل ثبت سفارش و پرداخت‌ها در چارچوب این وب‌سایت و یا در دستورالعمل‌های ذکرشده در آن معتبر است.

همچنین مکاتبات رسمی با کاربران، تنها از آدرس پست الکترونیک تحت این دامنه انجام خواهد شد. و کلیه روش‌های ارتباطی غیررسمی (که صرفا جهت راهنمایی کاربران، تسهیل در خدمات مشتریان و یا اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند) از درجه اعتبار ساقط است و هیچ حقی را برای کاربر و مشتری ایجاد نخواهد کرد.

کاربران جهت برقراری ارتباط‌های معمول، می‌توانند از روش‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

درباره فروشگاه اینترنتی سوزیانا

فروشگاه سوزیانا فعالیت مجازی خود را در سال 1398 آغاز نمود.نام و برند فروشگاه بر گرفته از نام ایران باستان استان خوزستان می باشد. لازم به ذکر است گروه سوزیانا از سال 1393 تا کنون فعال بوده و هم اکنون مفتخریم با 8 سال سابقه موفق در خدمت مشتریان خود هستیم.

حقوق این سایت به طلای سوزیانا تعلق دارد. Copyright © 2016 – 2023

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.