قوانین خرید با ایران کارت

قوانین خرید با ایران کارت ( بانک آینده )

تاریخ بروزرسانی این صفحه : 1401/11/13

شرایط مرجوعی و بازگشت کالا
به دلیل نوسانات قیمت ارز و طلا و به دلیل اینکه بعضی از کالا ها پلمب بوده و امکان عیارسنجی میسر نمی باشد و همچنین پس از ثبت سفارش کالا بلافاصله تحویل پست می گردد. لذا امکان مرجوع کردن و لغو سفارش پس از ثبت سفارش وجود ندارد. خواهشمندیم در انتخاب و ثبت سفارش خود نهایت دقت را به عمل آورید.
شرایط خرید توسط کارت های ایران کارت (بانک آینده)

به دلیل استفاده از امتیاز برگشت نقدی کارت های ایران کارت و شرایط مرجوعی و بازگشت کالا که در بند قبل به آن اشاره گردید امکان لغو و مرجوع شدن کالا به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد.

شرایط خرید توسط اعتبار ازکی وام ، تاپلند ، لندو و سایر شرکت های اعتباردهنده طرف قرارداد مجموعه سوزیانا
به موجب قوانین شرکت های طرف قرارداد و همچنین به موجب قوانین سایت و قوانین جاری کشور مجموعه سوزیانا در ازای پرداخت وجه از طرف مشتری صرفا کالا به مشتری تحویل خواهد گردید و هیچگونه وجه نقدی به مشتری پرداخت نخواهد شد. لذا پس از دریافت اعتبار و وام از جانب شرکت های طرف قرارداد فقط مجاز به خرید طلا و کالاهای موجود در سایت می باشید.

درباره فروشگاه اینترنتی سوزیانا

فروشگاه سوزیانا فعالیت مجازی خود را در سال 1398 آغاز نمود.نام و برند فروشگاه بر گرفته از نام ایران باستان استان خوزستان می باشد. لازم به ذکر است گروه سوزیانا از سال 1393 تا کنون فعال بوده و هم اکنون مفتخریم با 8 سال سابقه موفق در خدمت مشتریان خود هستیم.

حقوق این سایت به طلای سوزیانا تعلق دارد. Copyright © 2016 – 2023

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.