شیوه های پرداخت


شیوه های پرداخت

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی

پرداخت آنلاین به صورت 24 ساعته از طریق درگاه آنلاین بانک پاسارگاد و تمامی کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر می باشد. کاربران می توانند با داشتن شماره کارت بانکی، رمز دوم ، شماره CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود اقدام به پرداخت مبلغ فاکتور کنند. لازم به ذکر است از اول دی ماه رمز دوم ایستا غیرفعال شده و فقط از طریق رمز پویا پرداخت امکان پذیر می باشد.

پرداخت اعتباری

درگاه اسنپ پی : درگاه اعتباری اسنپ پی در حال حاضر فعال می باشد و امکان خرید اعتباری از طریق درگاه اسنپ پی فراهم می باشد. برای دریافت اعتبار می توانید به سایت اسنپ پی یا اسنپ بخش اعتباری مراجعه کرده و سپس در زمان پرداخت درگاه اسنپ پی را انتخاب نمایید.

پرداخت در محل
درحال حاضر پرداخت در محل مختص شهر تهران می باشد و از طریق پیک اسنپ و الو پیک ارسال خواهد شد لازم به ذکر است قبل از ارسال کالا هزینه ارسال از خریدار (مشتری) به صورت آنلاین یا کارت به کارت اخذ خواهد شد سپس برای خریدار ارسال خواهد شد و خریدار می تواند در زمان تحویل از طریق لینکی که از جانب اسنپ و الوپیک ارسال خواهد شد اقدام به پرداخت نماید لذا در صورت عدم پرداخت و تاییدیه بانکی کالا تحویل شما نخواهد شد و کالا به فروشگاه باز خواهد گشت و مبلغ ارسال به شما عودت نخواهد شد. همچنین پرداخت در محل برای دیگر شهرها به منظور بررسی موجودی کالا توسط مدیریت فروشگاه می باشد. پس از بررسی و اطمینان از موجودی از جانب مدیر فروشگاه مدل پرداخت فاکتور از پرداخت در محل به پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی تغییر خواهد یافت و کاربر می تواند از طریق درگاه آنلاین اقدام به پرداخت مبلغ فاکتور نماید.
 
پرداخت از طریق واریز بانکی و کارت به کارت
کاربران گرامی برای پرداخت از طریق بانک و یا موبایل بانک و یا کارت به کارت، جهت هماهنگی و اطلاع از موجودی کالا و دریافت شماره حساب و کارت می توانند با پشتیبانی تماس حاصل فرمایند.
 

درباره فروشگاه اینترنتی سوزیانا

فروشگاه سوزیانا فعالیت مجازی خود را در سال 1398 آغاز نمود.نام و برند فروشگاه بر گرفته از نام ایران باستان استان خوزستان می باشد. لازم به ذکر است گروه سوزیانا از سال 1393 تا کنون فعال بوده و هم اکنون مفتخریم با 8 سال سابقه موفق در خدمت مشتریان خود هستیم.

حقوق این سایت به طلای سوزیانا تعلق دارد. Copyright © 2016 – 2023

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.