شرایط واریز بیعانه

شرایط واریز بیعانه

با توجه به درخواست متعدد کاربران گرامی در خصوص پرداخت بیعانه برای خرید کالاهای سایت با توجه به قبول و رعایت شرایط زیر از سوی کاربران گرامی امکان پذیر می باشد.

1. برای پرداخت بیعانه فقط با همانگی پشتیبانی اقدام فرمایید.

2. مبلغ بیعانه توافقی می باشد.

3. قیمت نهایی کالا : قیمتی می باشد که در زمان ثبت سفارش محاسبه شده است و در زمان تحویل غیرقابل تغییر می باشد. به طور مثال اگر مبلغ کلی تلویزیون سامسونگ 1 میلیون تومان می باشد و شما مبلغ 400 هزار تومان بیعانه پرداخت می کنید. در زمان دریافت کالا مبلغ 600 هزار تومان دیگر باید پرداخت شود و در صورتی که در طول زمان ارسال قیمت کالا ارزان تر و گران تر شود قیمت قابل محاسبه قیمت روز سفارش و پرداخت بیعانه یعنی 1 میلیون تومان می باشد و مبلغ کل کم و زیاد نمی شود.

4. ارسال کالا با شرایط پرداخت بیعانه به اکثر شهرها امکان پذیر می باشد. بعضا در برخی از شهرها امکان پذیر نمی باشد.

5. در شرایط که خریدار به هر دلیلی کالای مورد نظر خود را در زمان تحویل دریافت نکند و از پرداخت مابه تفاوت انصراف دهد. هزینه ارسال کالا با توجه به مسافت طی شده تا خریدار از بیعانه کسر خواهد شد و مابقی به حساب خریدار واریز خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه ارسال کالاها متفاوت می باشد. کالاهایی که از بانه و مناطق مرزی برای خریدار ارسال می شود هزینه ارسال به طور مثال حدود 500 الی 1 میلیون تومان می باشد و در صورتی که خریدار بعد از ارسال اقدام به کنسل نمودن سفارش کند هزینه ارسال از بیعانه یا مبلغ پرداختی کم خواهد شد.همچنین سایت سوزیانا در صورت خسارت دیدن مجاز به هرگونه اقدام قانونی می باشد.

6. پس از هماهنگی با پشتیبانی ، کالای مورد نظر خود را به صورت پرداخت در محل ثبت سفارش کنید ، پس از آن شماره سفارش دریافت خواهید کرد. سپس اقدام به پرداخت بیعانه فرمایید و در توضیحات بیعانه شماره سفارش خود را ذکر کنید و در انتها بیعانه را از طریق درگاه بانکی پرداخت فرمایید.

درباره فروشگاه اینترنتی سوزیانا

فروشگاه سوزیانا فعالیت مجازی خود را در سال 1398 آغاز نمود.نام و برند فروشگاه بر گرفته از نام ایران باستان استان خوزستان می باشد. لازم به ذکر است گروه سوزیانا از سال 1393 تا کنون فعال بوده و هم اکنون مفتخریم با 8 سال سابقه موفق در خدمت مشتریان خود هستیم.

حقوق این سایت به طلای سوزیانا تعلق دارد. Copyright © 2016 – 2023

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.